Påmelding serielag 2018 – kartlegging av spillere og trenere mv

Lierne IL fotball vil gratulere alle spillere, trenere og støtteapparat med en flott gjennomført vår- og høstsesong. Vi registrerer stor fremgang for alle 5 serielagene både ferdighetsmessig og resultatmessig :) Klubben er heldig å ha dyktige trenere som skaper gode treningsmiljø, hvor våre spillerne opplever “Trygghet-Mestring-Trivsel”, og vi har spillere som viser gode holdninger og “Fair play” – helt i tråd med klubbens verdier.

Vi ser nå allerede fremover mot neste sesong og starter kartlegging for å se hva vi kan klare å stille av serie- og cuplag kommende sesong. Vi anmoder derfor alle (gamle og nye) spillere og foreldre om å lese det vedlagte dokumentet og returnere svar INNEN 5. NOVEMBER, enten på e-post til [email protected] eller pr. post til Nils Vidar Bratlandsmo, Skjeldbredveien 862, 7882 Nordli.

Kartleggingsskjema 2018

Søndag 12. november kl. 1500 arrangeres fotballavslutning i Lierne idrettshall. Sett av datoen – mer informasjon kommer snart.