Kampoppsett til volleyballturnering 4. juledag

Da er kampoppsettet ferdig til 4. dagsturneringa i Liernehallen. Velkommen til kl. 10 i familieklassen, og kl. 13 i aktiv klasse. 8 lag i familieklassen er påmeldt, og 5 lag i aktiv klasse. Viktig at lagene i familieklassen møter opp til kl. 10 slik at turneringen kan starte til riktig tid. Beklager litt rotete format i tabellene…… Mer oversiktlig når dere møter i hallen:) Velkommen!

FAMILIEKLASSE

Kort gjennomgang av regler kl. 10.00.

Familieklassen er delt inn i to puljer. Alle lagene i puljen møter hverandre i gruppespillet. NB! Lagene som hviler/dømmer må dele på dømming på en bane.

Enkelte kamper stiller arrangør med aspirantdommere som 1. og 2. dommere.

Alle spiller plasseringskamp etter endt puljespill, hvor en møter det laget som fikk tilsvarende plassering i den andre pulja.

Det er lagt inn en pause i puljespillet ettersom alle lagene enten spiller eller dømmer i puljespillet.

Først spilles kamp om 5. plass og 7. plass, og til slutt spilles finale og bronsefinale.

Alle kamper spilles 1 sett til 25 poeng. Alle sett må vinnes med minimum 2 poeng.

Vanlige volleyballregler. Hvis de yngre trenger det, så får de gå frem til 3-meterslinjen for å serve underarmsserve. Hver server får maks serve 3 server, deretter roterer det servende laget bytter en server.

Familieklasse. Bane A, B og C
Pulje 1 Kontaktperson Pulje 2 Kontaktperson
A1. SG-gjengen Edith B Valfridsson B1. Bruvoll/Valfridsson Nicklas Valfridsson
A2. Team Odelberg Bjørn Olav Holmo B2. Ein–to–Gåsbakksko Anders Gåsbakk
A3. Team Eidesmon Jon Arve Aune B3. Toppen Ragnhild Aagård
A4. Nabolaget Anita L Lundgren B4. Bukkene Bruce Kari Bruce

Tids-

punkt

Bane A Bane B Bane C
Lag 1 Lag 2 Dommer Resultat Lag 1 Lag 2 Dommer Resultat Lag 1 Lag 2 Dommer Resultat
Kl. 10.10 SG-gjengen Team Odelberg Toppen Team Eidesmon Nabolaget Toppen /Bukkene Bruce

Ein–to–Gåsbakksko Bukkene Bruce
Kl. 10.35 SG-gjengen Team Eidesmon

Team Odelberg Nabolaget

Bruvoll-

Valfridsson / Ein–to–Gåsbakksko

Toppen Bukkene Bruce Ein–to–Gåsbakksko
Kl. 11.00 SG-gjengen Nabolaget Team Odelberg

Valfridsson

Toppen Team Odelberg / Team Eidesmon   Ein–to–Gåsbakksko Bukkene Bruce Team Eidesmon
20 min pause
Kl. 11.45 Team Odelberg Team Eidesmon SG-gjengen

Bukkene Bruce

SG-gjengen /

Nabolaget

Ein–to–Gåsbakksko Toppen Nabolaget
Kl. 12.10 5.-6. plass:

5.-6. plass:

Nr 2 A

7.-8. plass:

7.-8. plass:

Nr 2 B

Kl. 12.35 Finale:

Finale:

Taper

5.-6. pl

Taper

7.-8. pl

AKTIV KLASSE

Aktiv klasse starter ca kl. 13.00. Oppstart ca 10-15 minutter etter familjeklassen er ferdig. Bane C er ledig siste kamp i familieklassen, slik at de som ikke spiller i familieklassen kan varme opp der.

Aktiv klasse er kun ei pulje, og alle lagene møter hverandre i puljespillet. Lagene som dømmer må dømme på begge baner. Enkelte kamper stiller arrangør med aspirantdommere som 1. og 2. dommere.

Gruppespillskamper: 2 sett til 21 p. Ved 1-1 i sett får lagene 1 poeng hver.

Sluttspillskamper: Best av 3 sett. Sett til 25 p. Et ev.3. sett til 15.  Hvis puljespillet har brukt for lang tid, kan finalespillet bli justert for å sikre at de som ønsker det rekker revy i Sørli.

Tidene er ca-tider. Ny kamp starter så raskt som mulig etter endt kamp.

Aktiv klasse. Bane A og B
Pulje 1 Kontaktperson
A1. Toppen Ragnhild Aagård
A2. Matthis Mulumbus Gabriel Søfting