Lierne idrettspark del 2, sprint og lysløype

Finansiering av Lierne fritids- og idrettspark, del 2 – Lysløype og Sprintløype

Første del av anlegget er nå ferdigstilt. Kunstgressbane, kast, lengde og løp innen friidrett, samt beachvolleyballbaner er på plass.

Nå er det ski sin tur, så neste trinn er utbedring og omlegging av lysløypa, samt etablering av sprintløype, som begge vil inngå som en del av idrettsparken.

Vi håper at idrettslagets medlemmer og andre støttespillere vil bli med og hjelpe oss med finansieringen. Det er valgfritt hvor mye hver enkelt vil gi, men de som betaler kr. 300,- eller mer, vil få et stort brannteppe til bruk i hus og hytte. Kr. 600,- gir to branntepper osv. Her er det anledning til å støtte idrettslaget samtidig som man tenker brannsikkerhet. Brannteppene er også ypperlig som gave. Det er selvfølgelig anledning til å gi støtte uten å motta brannteppe(r).

NB! Skriv navn, og hvor mange branntepper du ønsker, på giroen/nettbanken ved betaling.

Link til giro

Betales inn på konto nr: 4448.12.23072

På forhånd takk for støtten!              Kontaktperson: Hans-Petter Gjertsås, telefon 91601915